Figyelem! A pesti üzlet végleg bezárt!
Buda: 1123 Bp.Csörsz utca 3.,H-P: 13-19,SZ: 10-16
Telefon: 06 20 200 44 51
info@baristaszakuzlet.hu

Információk

Fontos infomációk!

Fontos infomációk!

A Barista Szaküzlet bezárt! (Cím:1089 Budapest, Magyarok Nagyasszonya tér 2.) Az üzletet december 22-én végleg bezártuk! (További részletek lejjebb olvashatóak) A webshop működése zavartalan, a megrendelt és visszaigazolt csomagok kézhezvételére a házhozszállítás mellett már három további opciót biztosítunk. A csomagokat februártól a Foxpost csomagautomata hálózatában vagy OMV benzinkutakon is átveheti. A kiszállítás 20.000 Ft áruérték felett ingyenes. Ha csomagját a Csörsz utcai Espresso & Brew Bar Shopban történő személyes átvétellel rendeli meg, a megrendelt áru értékétől függetlenül, továbbra is ingyenes a kiszállítás. Bármelyik opciót választja a háromból személyes átvételre, mindenképpen várja meg az igazoló üzenetet, hogy csomagja megérkezett a megjelölt átvételi pontra!

(1 termék)

A webshopban feltüntetett árak áfával együtt értendők.


A webshopban megtekinthető teljes választékot folyamatosan raktáron tartjuk. A kivételes esetekben előforduló készlethiányt az adott terméken narancssárga felirattal jelezzük.


Az árak kizárólag a webshopon keresztüli előzetes árurendelés esetén érvényesek.



A megrendelések összeállítása


Január második hetétől tömbösítettük a csomagfeladást, kedden és csütörtökön állítjuk össze a megrendelt árut. A csomagfeladásról emailben küldünk tájékoztatást.


Amennyiben a megrendelt termékek közül valamelyik nincs raktáron, a várható szállítási határidőt a visszaigazolásban jelezzük. Ön eldöntheti, hogy a többi árut postázzuk rögtön, vagy várjuk meg a hiányzó terméket is.


A megrendelt áru kézhezvételére februártól már négy opció áll rendelkezésre.



1.Házhozszállítás


Kiszállítást Magyarország területén vállalunk. A futárszolgálat utánvéttel kézbesíti a csomagot, fizetési mód: készpézben vagy bankkártyával a futárnál.


Szerződött szállítópartnerünk az Express One. Az átadott csomagot normál esetben a következő munkanapon (szerda illetve péntek) kézbesítik. Kivételt képezhetnek bizonyos kiemelt időszakok (pl. a Karácsonyt megelőző hetek).


A szállítási díj 1.790 Ft


20.000,- forint feletti megrendelés esetén a házhozszállítás ingyenes!



2.Személyes csomagátvétel OMV benzinkúton


Az OMV hálózat benzinkútjain (több, mint 160 helyszínen) lévő csomagpontokra is kérheti a megrendelt termékek kiszállítását. A kiszállítást szintén az Express One végzi, normál esetben a feladást követő munkanapon (szerdán illetve pénteken) érkezik a csomagpontra az áru. A cég üzenetet küld Önnek, ha a csomag megérkezett és átvehető. Ezt követően a küldemény 7 naptári napon keresztül bármikor, éjjel-nappal átvehető.


Az utánvétel összege bankkártyával is kiegyenlíthető.


Méret- és súly korlátok, utánvét limit:


60 cm * 60 cm * 60 cm / csomagolási egység


max. 20 kg / csomag


Maximálisan beszedhető utánvét összeg: 250 000 Ft


OMV csomagpontra szállítási díj 1.590 Ft


20.000,- forint feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes!



3.Személyes átvétel Foxpost csomagautomatából


A Foxpost folyamatosan bővülő hálózata országszerte már 103 automatát üzemeltet. Az automatába rendelt csomagokat kedd illetve csütörtök délelőtt állítjuk össze és még aznap délután elhelyezzük a hozzánk közeli Foxpost automatában. A cég Budapesten már naponta kétszer üríti a rekeszeket, így vállalni tudják, hogy a csomagokat a következő napon (szerdán illetve pénteken) a megjelölt célautomatába juttatják.


Méret- és súly korlátok, fizetési mód:


60 cm * 36 cm * 62 cm / csomagolási egység


max. 25 kg / csomag


Fontos! Utánvétkezelés a csomagautomatáknál nem lehetséges. A megrendelt áruról a csomagfeladási nap előtt (hétfőn illetve szerdán) proforma számlát küldünk a megadott adatokkal / emailcímre. Amennyiben az adott napon beérkezik az utalás, másnap már fel is tudjuk adni a csomagot.


Foxpost csomagautomatába szállítási díj 990 Ft


20.000,- forint feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes!



4.Személyes átvétel az Espresso & Brew Bar Shopban


A megrendelés leadása során a személyes átvételt kérheti a MOM park közelében működő, Csörsz utcai üzletünkbe is. Mivel az Espresso & Brew Bar Shop árai eltérnek a webáruházban látható áraktól, a webshop árai csak abban az esetben érvényesek, ha a webshopon leadott megrendelést visszaigazoltuk emailben. Az árut ekkor a központi raktárunkból átszállítottuk Budára és félreraktuk az Ön számára. Az Espresso & Brew Bar Shopban a visszaigazoló email kiküldését követően 3 munkanapig tudjuk tartani a megrendelt csomagokat.


A megrendelt csomagok személyes átvétele ingyenes.

Az áruérték kifizetése készpénzzel és bankkártyával is történhet.   


 

--------------------

 


Kedves Vásárlóink!


Komoly döntést hoztunk az idei év végén.


Az előző másfél évtized munkájáért 2017 decemberében a Kávékorzó Független Kávémagazin szakmai stábjától megkaptuk a "Legtöbbet tette a magyar kávékultúráért" díjat. 2018-ban pedig bekerültünk a 444 jó hely Budapesten című könyvbe, ami “a 444 útikönyve mindenhez, ami jó ebben a városban”. Az utóbbi években nagyon sokat fejlődött a hazai kávékultúra és kialakult egy új, az egyre magasabb minőségű kávékra nyitott kávékészítői és fogyasztói kör. Mi nagyon szeretjük a munkánkat és szeretnénk még sokkal jobban csinálni, hogy a következő évtizedben is meg tudjunk felelni a növekvő elvárásoknak. Ezért 2019-ben teljesen megújítjuk működésünket, formában és tartalomban, helyszínekben és szolgáltatásokban egyaránt.


Vásárlóink jó része már előnyben részesíti az online rendelést és házhozszállítást, így nem érdemes a továbbiakban két üzletet is működtetnünk Budapesten. A Rezső (Magyarok Nagyasszonya) téri üzletet ezért december 22-én végleg bezártuk és kiürítettük. De maga a Barista Szaküzlet nem szűnik meg, csak véglegesen és teljesen a webre költözik. A webshopon keresztül a megszokott termékválaszték, árak és akciók várják vevőinket. A megrendelt csomagokat ezentúl is házhozszállítjuk vagy személyesen átvehetik. Ez utóbbi opcióra januárban szerződést kötünk áruszállító partnerünkkel és az egész ország területén biztosítani fogjuk az átvételi pontokat.


A webshopos csomagfeladás januártól egy erre a célra kialakított raktárból történik. Az árukészlet átköltöztetése és a berendezés már folyamatban van. A két ünnep között beérkező rendelések csomagjait már onnan küldjük ki. Január első hetében feldolgozzuk a beérkező rendeléseket és átadjuk a futárnak a csomagokat.


Január második hetétől tömbösítettük a csomagfeladást, kedden és csütörtökön állítjuk össze a megrendelt árut. A csomagfeladásról emailben küldünk tájékoztatást.

Az új év első felében egy új webshopot fejlesztünk és üzemelünk be, hogy az “online Barista Szaküzlet” minden mai vásárlói igényt ki tudjon elégíteni (mobilra is optimalizált design, fejlett termékkeresési és választékszűkítési funkciók, bankkártyás fizetési lehetőség, stb).


------------------------------

 


Barista Szaküzlet - bezárt!


(Cím:1089 Budapest, Magyarok Nagyasszonya tér 2.)


Az üzletet december 22-én végleg bezártuk! Részletesen ld. fent


 


------------------------------



 




A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Barista Szaküzlet Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érv&eac;ny érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX. 22.) Kormány rendelet alapján a Barista Szaküzlet Kft. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető a Barista Szaküzlet Kft.-nél, a 1089, Bp., Rezső tér 7. szám alatt.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

-          szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

-          rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

-          helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

-          elemi kár, természeti csapás

okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

-         elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

-     ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,  e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és


A Hario0A Joe Frex (Concept Art)Aerobie0AlthausBialetti0BWTCasino Mocca0CelliniChemex0Clatronic0DaVinci Gourmet0DOT for YouEspresso Supply (Rattleware)0FIFOFiorenzato0Gardelli Specialty CoffeesHausbrandt0La Piccola0LamborghiniLenoir, Jean0LucafféLucky Cap0MahlkönigMauiSu0MayerMilkypitch0MolinariMorosito Caffé0MottaPällo0PelliniPulycaff0ROKTADAMM!Taf coffee0TightPacVergnano0VSTWalküre0