Hausbrandt
A Hausbrandt kávé története 1892-ben indult. Ebben az évben kezdte el ugyanis Hermann Hausbrandt (Az Osztrák-Magyar Monarchia Kereskedelmi Flottájának kapitánya) pörkölni és forgalmazni a kávét Triesztben.
A kor legmodernebb technológiáját alkalmazva, a Hausbrandt lett az első cég, amely olyan feldolgozott termékeket ajánlott, melyeket fémtartályokba csomagolt.
1935-ben szintén a Hausbrandt volt az első a piacon, aki megalkotta saját tervezésű csészéit és logóját. A szlogen, mely megjelent a hirdetésekben és a termékeken, ugyanaz volt fél évszázadon keresztül: „Specialitiá Caffé Hausbrandt”.
A társaság számos díjjal és kitűntetéssel büszkélkedhet. Megkapta többek között a híres New York-i márka-design díjat a történelmi Mokka logójáért, illetve arany díjat kapott a „legjobb olasz csésze eszpresszó” címen.
Ma a cég székhelye Nervesa della Battaglia, de működnek Szlovéniában, Franciaországban és Monakóban is fióktetepei, illetve számos partnere van különböző országokban. Kiterjedt értékesítési hálózattal rendelkezik, így biztosítja kávéjának világszerte történő terjesztését.
A Hausbrandtnak több, mint 20.000 partnere van, beleértve éttermeket, bárokat, kávézókat, több mint 4000 tonna pörkölt kávét (hozzávetőlegesen 600 millió csésze kávét) ad el évente.
Ahhoz, hogy kiváló minőségű eszpresszót kapjunk, a Hausbrandt szigorúan ellenőrzi és felügyeli az eljárási folyamatok minden részletét. Kezdve azzal, hogy különös figyelmet fordít a legjobb minőségű arabica és robusta kiválasztására. A kávébabokat Latin-Amerikából és Afrikából szállítják.